Όργιο αυθαιρεσίας στη Μαρίνα Αλίμου – αποκαλυπτικό ρεπορτάζ από το zougla.gr




Ρεπορτάζ: Παναγιώτης Βλαχουτσάκος, Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

 

Χωρίς την απαιτούμενη άδεια και με σημαντικές υλικοτεχνικές ελλείψεις λειτουργεί η μαρίνα Αλίμου.
Σύμφωνα με επιστολές αλλά και e-mail του Σωματείου Ιδιοκτητών Τουριστικών Επαγγελματικών Σκαφών Άνευ Πληρώματος, τα οποία βρίσκονται στη διάθεση της zougla.gr, η μαρίνα Αλίμου δεν διαθέτει άδεια λειτουργίας, σχέδιο πυροπροστασίας και αποκομιδής λημμάτων,  αλλά και εγκεκριμένο κανονισμό λειτουργίας.

 

Ελλιπείς υποδομές

 

Η ιστορία εκτείνεται χρονικά από τον Ιούνιο του 2007.

 

Τότε το Σ.Ι.Τ.Ε.Σ.Α.Π., το σωματείο το οποίο νοικιάζει σκάφη σε τουρίστες κατά τους θερινούς μήνες, έστειλε ένα εξώδικο προς τους αρμόδιους φορείς και ζητούσε την κατασκευή έργων, προκειμένου να βελτιωθούν οι, τριτοκοσμικές όπως τις χαρακτήριζε, υποδομές της μαρίνας.

 

Μετά από περίπου ένα χρόνο και συγκεκριμένα τον Απρίλιο του 2008, μέλη του σωματείου κλήθηκαν προκειμένου να συζητήσουν το θέμα με τον τότε πρόεδρο της Εταιρίας Τουριστικών Ακινήτων(Ε.Τ.Α.), Πέτρο Αλεβιζάτο, τον πρόεδρο του Ε.Ο.Τ., Θανάση Οικονόμου και τον Διευθυντή της μαρίνας Ηλία Πουλάκο.

 

Στη συνάντηση, ο πρόεδρος της Ε.Τ.Α., προσκόμισε στα μέλη του σωματείου απόφαση, με την οποία εγκρινόταν κονδύλι ύψους 1.225.000 ευρώ, το οποίο θα χρησιμοποιούνταν, όπως τους ενημέρωσε, προκειμένου να γίνουν τα απαιτούμενα έργα.

 

Για ακόμη μια φορά όμως, η ελπίδα του σωματείου αποδείχθηκε φρούδα. Τα μόνα έργα που έγιναν ήταν ο φωτισμός (!) της μαρίνας καθώς και η κατασκευή δύο προβλητών, οι οποίες αποτελούν, όπως λένε τα μέλη του σωματείου, τον ορισμό της κακοτεχνίας, μιας και οι δύο είναι μπαταρισμένες.

 

Δεν διαθέτει πυροσβεστικά μέσα

 

Το Σωματείο επανήλθε την 1η Φεβρουαρίου 2010, όταν έστειλε επιστολή στην Ε.Τ.Α., επισημαίνοντας για ακόμη μια φορά τα προβλήματα της μαρίνας.

 

Αίσθηση προκαλεί το γεγονός ότι, σύμφωνα με την επιστολή, ο χερσαίος χώρος της μαρίνας, δεν διαθέτει ούτε καν τα απαραίτητα πυροσβεστικά μέσα!

 

Δείτε την επιστολή

 

Είναι παράνομη

 

Στις 13 Οκτωβρίου 2011 μέλη του Σ.Ι.Τ.Ε.Σ.Α.Π. συναντήθηκαν με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Ε.Τ.Α., μήπως και βρουν μια λύση στα για τα χρόνια προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, υπήρξαν, όμως, ορισμένες, δυσάρεστες, εκπλήξεις…

 

Τα μέλη του σωματείου ενημερώθηκαν, -δια στόματος του διευθύνοντος συμβούλου-, ότι η Μαρίνα Αλίμου λειτουργεί σε καθεστώς πλήρους παρανομίας.

 

Άκρως αποκαλυπτικό είναι ένα e-mail με ημερομηνία αποστολής την 14η Οκτωβρίου 2011, μέλους του Σ.Ι.Τ.Ε.Σ.Α.Π.

 

Αναφέρει ότι «σύμφωνα με τα λεγόμενα του κ. Λ., προκειμένου να πωληθεί η μαρίνα σε ιδιώτες, θα αδειοδοτηθεί με συνοπτικές διαδικασίες (παρά την μη συμμόρφωση της εγκατάστασης στις απαιτήσεις της νομοθεσίας), καταστρατηγώντας τους νόμους τους οποίους τόσα χρόνια όφειλε να έχει ικανοποιήσει και εφαρμόσει. Το ίδιο ισχύει στην προς ιδιωτικοποίηση Μαρίνα Βουλιαγμένης».

 

Δείτε το email

 

«Ακόμα περιμένουμε»

 

Η zougla.gr επικοινώνησε με τον γενικό γραμματέα της Σ.Ι.Τ.Ε.Σ.Α.Π. κ. Ιωάννη Κουρούνη, ο οποίος δήλωσε ότι το Σωματείο έχει ζητήσει την άδεια λειτουργίας και τα πιστοποιητικά εγκαταστάσεων που οφείλει να έχει η μαρίνα και περιμένει πάνω από ένα χρόνο χωρίς να έχει λάβει ακόμα τίποτα.

 

«Γίνεται μεγάλη προσπάθεια εδώ και χρόνια να έρθει η μαρίνα σε ένα επίπεδο που να μπορεί να εξυπηρετήσει τα σκάφη αναψυχής. Ενώ χιλιάδες άτομα την επισκέπτονται κάθε Σαββατοκύριακο, δεν υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές. Σε μια συνάντηση που είχαμε με τον διευθυντή της μαρίνας, μας είπε ότι μαζεύει τα πιστοποιητικά και θα μας τα στείλει. Μέχρι στιγμής δεν έχουμε λάβει τίποτα» ανέφερε χαρακτηριστικά.

 

Τι απαντάει ο διευθυντής της μαρίνας

 

Η ηλεκτρονική εφημερίδα επικοινώνησε με τον διευθυντής της μαρίνας, κ. Ιωάννη Μπήτο, ο οποίος δήλωσε ότι πολλά από αυτά που ισχυρίζεται το σωματείο, δεν ευσταθούν, εξηγώντας ότι στη μαρίνα υπάρχουν σκάφη από το 1970 τα οποία -αν οι υποδομές ήταν όπως τις περιγράφουν τα μέλη του σωματείου- θα είχαν φύγει προ πολλού.

 

“Φυσικά και υπάρχουν κάποια προβλήματα, μιας και η μαρίνα εξυπηρετεί πολλά σκάφη. Φυσικά και διαθέτει άδεια λειτουργίας. Υπάρχουν συμβάσεις για τα λήμματα, για τη φύλαξη, για τα λάδια. Οι συμβάσεις υπάρχουν όλες εδώ, ας έρθει το σωματείο να τις πάρει όποτε θέλει” κατέληξε.

 

Τελευταία ενημέρωση: Κυριακή, 22 Απριλίου 2012, 09:37

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.