Μηνύσεις της οικογένειας σε Περιφέρεια και Δήμο για το δρόμο-καρμανιόλα




Μήνυση κατά της Περιφέρειας Αττικής, του Δήμου Ελληνικού – Αργυρούπολης, καθώς και κατά του κατασκευαστή-συντηρητή του μοιραίου στηθαίου και του κιγκλιδώματος πάνω στο οποίο προσέκρουσε το τζιπ του Παντελή Παντελίδη στις 18 Φεβρουαρίου καταθέτει στις αρχές της ερχόμενης εβδομάδας η οικογένεια του τραγουδιστή.

Εκείνες τις ημέρες θα παραλάβουν στα χέρια τους και τη δεύτερη έκθεση πραγματογνωμοσύνης των τεχνικών συμβούλων που έχουν ορίσει με τα συμπεράσματα για το αν οδηγούσε το αυτοκίνητο ο γιος τους ή η νεαρή Φρόσω Κυριάκου.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες, η δεύτερη έκθεση θα υποστηρίζει ότι ο άτυχος τραγουδιστής δεν ήταν ο οδηγός του οχήματος βασιζόμενη στα ευρήματα της πραγματογνωμοσύνης, όπως την απόσταση των 9 πόντων μπροστά της θέσης του οδηγού από αυτή του συνοδηγού.

Αυτό όμως που περιμένουν όλοι είναι τα αποτελέσματα των τοξικολογικών εξετάσεων-μέχρι τέλος του μήνα θα είναι έτοιμα- και αυτά των δειγμάτων DNA που έχουν ληφθεί από το τιμόνι, τους αερόσακους και άλλα μέρη στο μπροστινό τμήμα του αυτοκινήτου.

Ενα παιδί της διπλανής πόρτας, σε μια γειτονιά σαν αυτή που ζούσε στη Νέα Ιωνία. Ενα παιδί 32 χρονών που σύμφωνα με τον δικηγόρο του «δεν έκανε ποτέ ασφάλεια ζωής, απλά είχε ένα ασφαλιστήριο υγείας για την περίπτωση που χρειαζόταν να κάνει κάποια εξέταση».

Φεύγοντας άφησε πίσω του περίπου 200 τραγούδια σε πρωτόλεια μορφή, τα οποία δόθηκαν στην οικογένειά του πριν από λίγες ημέρες, στα γραφεία της δισκογραφικής του εταιρείας.

Κάποια από αυτά θα συμπεριληφθούν στο CD που ετοίμαζε να κυκλοφορήσει ο άτυχος τραγουδιστής, το οποίο όμως θα κυκλοφορήσει μόνο όταν θελήσει η οικογένειά του, πιθανότατα το ερχόμενο φθινόπωρο, εκτός αν αλλάξει κάτι.

Το «ΘΕΜΑ» δημοσιεύει αποκλειστικά σήμερα την έκθεση πραγματογνωμοσύνης του μηχανολόγου μηχανικού Αναστάσιου Δέδε, τον οποίο διόρισε η οικογένεια Παντελίδη την επομένη του δυστυχήματος.

Οπως γράφει ο κ. Δέδες στην εισαγωγή του, «η ανά χείρας έκθεση συντάχτηκε αντικειμενικά χωρίς προκατάληψη προκειμένου αφενός να διαλευκανθεί πλήρως η εν λόγω υπόθεση και αφετέρου το δικαστήριο να αποκτήσει πλήρη δικανική πεποίθηση για την έκδοση της απόφασης».

Στις 60 και πλέον σελίδες της έκθεσης υπάρχουν δεκάδες φωτογραφίες με μετρήσεις πάσης φύσεως για το στηθαίο, τους ορθοστάτες και το κιγκλίδωμα στον δρόμο που συνέβη το μοιραίο τροχαίο.

Γίνονται εκτεταμένες αναφορές στη διάβρωση της κουπαστής, καθώς και στα ελαστικά του αυτοκινήτου και το συμπέρασμα του κ. Δέδε υποστηρίζει ότι «γενεσιουργός αιτία για την ανάβαση του οχήματος στο τσιμεντένιο στηθαίο ήταν η ακαταλληλότητα του στηθαίου από πλευράς ύψους αυτού αλλά και από πλευράς μορφής του (καμπυλότητα από μέσα προς τα έξω που υποβοήθησε την ανάβαση του τροχού σε αυτό)».

Από την έκθεση δεν λείπουν φυσικά τα συμπεράσματα του πραγματογνώμονα για τη διάβρωση του κιγκλιδώματος, την οποία έχει αποτυπώσει σε φωτογραφίες.

Στα συμπεράσματα της έκθεσης που αποκαλύπτει το «ΘΕΜΑ», ο κ. Δέδες υποστηρίζει ότι «εάν το τοιχίο ήταν κατακόρυφο, υπό αυτή τη γωνία πρόσπτωσης το όχημα δεν θα το είχε υπερβεί.

Επίσης, εάν είχαν τοποθετηθεί μεταλλικές μπάρες αντίστοιχες με αυτές που τοποθετούνται σε γέφυρες, λόγω του ύψους αλλά και της επικινδυνότητας του σημείου (από κάτω περνάει η λεωφόρος Βουλιαγμένης) το όχημα πάλι δεν θα τις είχε υπερβεί και μετά την πρόσκρουση θα είχε οδηγηθεί προς το μέσον του οδοστρώματος».

Κλείνοντας την έκθεση, στην τελευταία παράγραφο τονίζει ότι αν το στηθαίο είχε τις κατάλληλες διαστάσεις και αν το κιγκλίδωμα είχε συντηρηθεί κατάλληλα «δεν θα είχε επέλθει κατά την εκτίμησή μου το αποτέλεσμα».

Η έκθεση του πραγματογνώμονα για τις συνθήκες του δυστυχήματος

Ο εγκέφαλος του μοιραίου τζιπ έχει σταλεί για εξέταση στη Γερμανία, την ίδια στιγμή που, σύμφωνα με τα λεγόμενα του δικηγόρου της οικογένειας Πέτρου Καϊμακάμη, αυτό που ενδιαφέρει πρωτίστως τα μέλη της είναι να αποδειχτούν πέραν πάσης αμφιβολίας τα αίτια του δυστυχήματος και αν ήταν οδηγός τη μοιραία στιγμή της σύγκρουσης ο Παντελής Παντελίδης.

Αυτό το παιδί-κομήτης που ενέσκηψε στην ελληνική δισκογραφία από το πουθενά, ανατρέποντας ακόμη και τους νόμους του μάρκετινγκ των εταιρειών, αφού δεν πληρούσε καμία από τις προϋποθέσεις των νέων σταρ.

Δεν ήταν ιδιαίτερα όμορφος, ούτε διέθετε κοιλιακούς-φέτες, είχε όμως κάτι άλλο: τραγούδια που μιλούσαν κατευθείαν στον μέσο Ελληνα και όχι μόνο, τραγούδια που λάτρεψαν οι τσακισμένοι/και τσακισμένες από έρωτα, οι οποίοι τον αγάπησαν γι’ αυτό ακριβώς που ήταν.

protothema.gr

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.