«Ας κάνουμε τη Γλυφάδα μας το ομορφότερο και ελκυστικότερο OPEN MALL στη Ευρώπη» (VIDEO)

Μοιραστείτε το...
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Email this to someone

Το Ινστιτούτο Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Καραμανλής, ο Δήμος Γλυφάδας και η Γραμματεία Τοπικής Αυτοδιοίκησης Νέας Δημοκρατίας διοργάνωσαν Ημερίδα για την Επιχειρηματικότητα και τον Τουρισμό στη Γλυφάδα.

Δείτε την ενδιαφέρουσα ομιλία της Άννας Καυκά, Προέδρου του Εμπορικού Συλλόγου Γλυφάδας

«Η σημασία των τοπικών αγορών για τη μικρομεσαία επιχειρηματικότητα και την απασχόληση»

Η μικρομεσαία επιχείρηση παρά τις τεράστιες πιέσεις που δέχεται από τη δραματική μείωση της κατανάλωσης, τις αυξήσεις των φόρων και των ασφαλιστικών εισφορών και τις επιθέσεις που δέχεται από το όλο και αυξανόμενο παρεμπόριο και τις μεγάλες αλυσίδες, εξακολουθεί να διατηρεί μια προνομιακή θέση στην ελληνική οικονομία και να είναι ένας από τους σημαντικότερους εργοδότες και ένας από τους βασικούς υποδοχείς απασχόλησης.
Συγκεκριμένα στην Αγορά της Γλυφάδας δραστηριοποιούνται περίπου 2.500 επιχειρήσεις εκ των οποίων το 30% είναι εμπορικά καταστήματα, άλλο ένα 30% είναι επιχειρήσεις εστίασης, καφέ και φούρνοι, ένα 10% καταστήματα τροφίμων και το υπόλοιπο 30% διαφόρων εμπορικών σκοπών και υπηρεσιών μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Είναι αντιληπτό λοιπόν ότι η Αγορά της Γλυφάδας απασχολεί πάνω από 15.000 εργαζόμενους, χωρίς να έχουν υπολογιστεί οι ελεύθεροι επαγγελματίες, όπου στη συντριπτική τους πλειοψηφία είναι νέοι και γυναίκες, που ως γνωστόν το στεγασμένο εμπόριο, ειδικότερα, είναι ένα πεδίο δραστηριοποίησης και απασχόλησης για κοινωνικές ομάδες, όπως οι γυναίκες και οι νέοι, οι οποίες, κατά κύριο λόγο, πλήττονται από την ανεργία και την περιστασιακή απασχόληση.
Το Ελληνικό εμπόριο έχει εισέρθει σε μια βαθειά ύφεση, με συνεχή μείωση του κύκλου εργασιών που πανελλαδικά αγγίζει το 60%, στη Γλυφάδα ειδικότερα και λόγω του Μητροπολιτικού Εμπορικού της Κέντρου, η μείωση του τζίρου αγγίζει το 45% από το 2009 έως σήμερα. Το ανησυχητικό είναι ότι αυτή η πτώση δεν φαίνεται να έχει τέλος, μόνο τους δύο τελευταίους μήνες καταγράφεται πτώση άνω του 25% στα εμπορικά καταστήματα, με αποτέλεσμα κάθε μέρα που περνάει να χάνονται δεκάδες θέσεις εργασίας.

Μένουμε Νότια – έλα στο ελεύθερο και ανεξάρτητο group των Νοτίων Προαστίων για να μοιραστούμε ότι συμβαίνει δίπλα μας.

Ειδήσεις, σχόλια, εθελοντισμός, αγορά, έξοδος, καλή ζωή, νεολαία, διασκέδαση, πολιτισμός, περιβάλλον, αθλητισμός, ανθρώπινες ιστορίες.

(ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ- ΑΛΙΜΟΣ – ΒΑΡΗ – ΒΟΥΛΑ – ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ – ΕΛΛΗΝΙΚΟ – ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ – ΓΛΥΦΑΔΑ -ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ – ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ – ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ)
Ας αφήσουμε για λίγο στην άκρη όλα αυτά που μας έχουν συμβεί τα τελευταία χρόνια τα οποία είναι μη αναστρέψιμα πλέον και ας κοιτάξουμε να δούμε πως θα μπορέσουμε να δημιουργήσουμε τις κατάλληλες προϋποθέσεις που χρειάζεται η αγορά της Γλυφάδας για ένα καλύτερο και πιο ελπιδοφόρο αύριο.
Στόχος όλων μας, πρέπει να είναι, η αναβάθμιση της Αγοράς της Γλυφάδας σε Διεθνή Εμπορικό Τουριστικό προορισμό!! Γιατί η Γλυφάδα και Μπορεί! και έχει τις δυνατότητες λόγω της φυσικής της χωροθέτησης και των άριστων κλιματολογικών συνθηκών.


Πως ?
Με την υλοποίηση του Project «OPEN MALL -Ανοιχτά Κέντρα Εμπορίου» Σκοπός του οποίου είναι η προσομοίωση σε ανοικτές αγορές συνθηκών που ο καταναλωτής συναντά σε κλειστού τύπου εμπορικά κέντρα (malls) και αποτελούν γι’ αυτόν κριτήρια επιλογής των καταστημάτων που προτιμά. Ο καταναλωτής επιλεγεί τα κλειστού τύπου Mall’s επειδή βρίσκει σε αυτά άνετη στάθμευση, εύκολη πρόσβαση, ασφάλεια, ύπαρξη χώρων απασχόλησης για τα παιδιά, καθαριότητα, καλαισθησία του χώρου, συνδυασμό αγορών και ψυχαγωγίας και πληθώρα καλλιτεχνικών και παιδικών εκδηλώσεων που πραγματοποιούνται στους αυτούς τους χώρους. Αυτές ακριβώς τις συνθήκες πρέπει να δημιουργήσουμε στην αγορά της Γλυφάδας μας για να γίνει το ομορφότερο και ελκυστικότερο OPEN MALL στη Ευρώπη


Τι χρειάζεται για να υλοποιηθεί το project «OPEN MALL GLYFADA -Ανοιχτό Κέντρα Εμπορίου Γλυφάδας»
• Η ανακατασκευή δρόμων και πεζοδρομίων ώστε να είναι φιλικά προς τον πολίτη, τα παιδιά και τους συμπολίτες μας με ειδικές ανάγκες
• Απαραίτητη είναι επίσης και η δημιουργία περισσοτέρων θέσεων parking όπως επίσης και ελεγχόμενη στάθμευση στο εμπορικό κέντρο
• Ασφάλεια. Είναι αδύνατον υπό της παρούσες συνθήκες η Δημοτική Αστυνομία Γλυφάδας με 12 εργαζομένους να παρέχει επαρκή αστυνόμευση και προστασία των καταναλωτών. Εδώ θα πρέπει να παρέμβει το κράτος και να δώσει τη δυνατότητα ενίσχυσης σε ανθρώπινο δυναμικό ή ακόμα και τη δυνατότητα παροχής υπηρεσιών από ιδιωτική εταιρεία.
• Η ύπαρξη κατάλληλων χώρων απασχόλησης για τα παιδιά, Ευτυχώς για τη Γλυφάδα Μας αποτελεί μια από τις πρώτες προτεραιότητες της Δημοτικής μας αρχής και είναι ήδη σε εξέλιξη οι εργασίες ανάπλασης των ανοιχτών παιδικών χαρών της πόλης.
• Όσο αφορά στην καθαριότητα έχουν ήδη γίνει από το Δήμο μας αγορές σύγχρονων μικρών μηχανημάτων πόλης αλλά ως γνωστό δεν υπάρχει επαρκές προσωπικό ώστε να καλύψει τις ανάγκες ενός πολυσύχναστου εμπορικού κέντρου . Και εδώ πρέπει να παρέμβει το κράτος και να δώσει τη δυνατότητα ενίσχυσης του ανθρώπινου δυναμικού του τομέα καθαριότητας
• Καλαισθησία και πράσινο Το εμπορικό κέντρο χρειάζεται βελτίωση και δημιουργία χώρων ανάπαυσης και πρασίνου.
• Συνδυασμός αγορών και ψυχαγωγίας Εδώ η Γλυφάδα φαντάζει ιδανική
• Καλλιτεχνικές και παιδικές εκδηλώσεις που πρέπει να πραγματοποιούνται στους χώρους των εμπορικών κέντρων. Εδώ πραγματικά θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τον Δήμαρχο μας εκ μέρους του εμπορικού κόσμου της Γλυφάδας διότι ήδη εδώ και 2 χρόνια διοργανώσαμε από κοινού Εμπορικός Σύλλογος και το Δήμος Γλυφάδας τη Κόκκινη Νύχτα και Την Κόκκινη Κυριακή με μεγάλη επιτυχία και προσέλευση άνω των 200.000 επισκεπτών και πιστεύουμε ότι αυτό ήταν μόνο η αρχή.

Φυσικά χρειάζεται και η δραστηριοποίηση όλων των φορέων της πόλης (Δημοτική αρχή, πολιτιστικοί σύλλογοι, εθελοντικές οργανώσεις κλπ ). Ανάπτυξη συνεργασιών μεταξύ των καταστημάτων ώστε να αποκτήσουμε την δύναμη και τον όγκο για να αντιμετωπίσουμε τον ανταγωνιστή που δεν είναι φυσικά ο συνάδελφος στο διπλανό κατάστημα άλλα τα κλασικά κλειστού τύπου mall και το πολυδιαφημισμένο καινούργιο κλειστό mall που θα κατασκευαστεί τα επόμενα χρόνια στο Ελληνικό.

Ας αντιδράσουμε λοιπόν για να αναστρέψουμε αυτή την δυσάρεστη κατάσταση που ζούμε εδώ και πολλά χρόνια παρακολουθώντας μουδιασμένοι τους κόπους μιας ζωής να καταστρέφονται
Ας συνεργαστούμε όλοι μαζί Κράτος, Δήμος, Εμπορικός Σύλλογος, Έμποροι, πολιτιστικοί σύλλογοι, εθελοντικές οργανώσεις και απλοί πολίτες να αναβαθμίσουμε το Εμπορικό κέντρο της πόλης μας και να προκαλέσουμε επισκέπτες και συμπολίτες μας να έρθουν και να περάσουν καλά ,να διασκεδάσουν να περπατήσουν και φυσικά να ψωνίσουν. Να τους δείξουμε ότι η πόλη μας, η Γλυφάδα μας είναι πολύ πιο όμορφη από το κάθε τύπου κλειστό Mall. Να περάσουμε το μήνυμα ότι μόνο όλοι μαζί μπορούμε να βελτιώσουμε το μέλλον μας και να Δημιουργήσουμε ένα ισχυρό brand name: «OPEN MALL GLYFADA» που θα μας φέρει πίσω τις χιλιάδες θέσεις εργασίας που έχουν χαθεί από την πόλη μας όπως επίσης τους καταναλωτές που χάσαμε Έλληνες και ξένους.

 

Μένουμε Νότια – έλα στο ελεύθερο και ανεξάρτητο group των Νοτίων Προαστίων για να μοιραστούμε ότι συμβαίνει δίπλα μας.

Ειδήσεις, σχόλια, εθελοντισμός, αγορά, έξοδος, καλή ζωή, νεολαία, διασκέδαση, πολιτισμός, περιβάλλον, αθλητισμός, ανθρώπινες ιστορίες.

(ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ- ΑΛΙΜΟΣ – ΒΑΡΗ – ΒΟΥΛΑ – ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ – ΕΛΛΗΝΙΚΟ – ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ – ΓΛΥΦΑΔΑ -ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ – ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ – ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ)

Διαβάστε Επίσης

One thought on “«Ας κάνουμε τη Γλυφάδα μας το ομορφότερο και ελκυστικότερο OPEN MALL στη Ευρώπη» (VIDEO)

  • 21/02/2017 at 3:10 μμ
    Permalink

    Δεν είναι «ανάπτυξη» για μια συνοικία η δημιουργία τεράστιων ,μονοπωλιακών και απρόσωπων εμπορικών κέντρων όπως τά MALL. Δεν υπάρχει καμία «ομορφιά» σε αυτής της μορφής τα καταναλωτικά τερατουργήματα, ο κύριος χαμένος είναι η μικρή επιχείρηση πού κλείνει με το καιρό λόγω της ύπαρξης αυτής της βάρβαρης επιχειρησιακής δραστηριότητας των διαφόρων Μall. Η Γλυφάδα άλλωστε «πνίγεται» από μικρά και μεγάλα εμπορικά κέντρα,άλλο ένα θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα στην μονοπρόσωπη και οικογενειακή επιχείρηση.Επίσης δεν είναι «όραμα» για μια κοινωνία να περνά τον χρόνο της σε γυαλιστερά «ελκυστικά» εμπορικά παλάτια και όλη της η ζωή και τα ενδιαφέροντα να περιστρέφονται γύρω από ένα ατέλειωτο «shopping» όπου το προϊόν κυριαρχεί σε βάρος του ανθρώπου και της πραγματικής Ζωής!

    Απαντήστε

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

X