“Μαύρη μέρα για το δήμο Ελληνικού-Αργυρούπολης”

Συγγραφέας
13 Σεπτεμβρίου, 2017
1 λεπτό διάβασμα

Μαύρη μέρα για το δήμο Ελληνικού Αργυρούπολης, χαρακτηρίζει τη σημερινή ο δήμαρχος Γιάννης Κωνσταντάτος ο οποίος απευθύνει πρόσκληση σε εθελοντές για τον καθαρισμό της παραλίας του Αγίου Κοσμά.

 

https://www.facebook.com/ioannis.konstantatos/posts/10213256763681227

Μοιραστείτε το άρθρο

notia team

Ο συγγραφέας δεν έχει συμπληρώσει ακόμη το βιογραφικό του.

Δείτε όλα τα άρθρα από notia team

Συνεχίστε να Διαβάζετε

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα από τη συλλογή μας