“Είναι η 2η φορά που λεωφορείο Solaris πιάνει φωτιά εν κινήσει μέσα σε 5 μήνες”




ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΘΕΛ-ΟΑΣΑ./Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ)

Άλλο ένα λεωφορείο Solaris έγινε παρανάλωμα του πυρός σήμερα (7/4/2018) το απόγευμα. Το λεωφορείο έκανε τη διαδρομή Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος- Πειραιάς (Λ/Γ X96) και έπιασε φωτιά στην Λ. Ποσειδώνος, στην περιοχή του Ελληνικού ενώ ήταν γεμάτο με επιβάτες. Η φωτιά εκδηλώθηκε στο χώρο της μηχανής, ξεκινώντας, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις στην τρόμπα λαδιού, και στη συνέχεια επεκτάθηκε σε όλο το όχημα, καταστρέφοντάς το ολοσχερώς.

Ο οδηγός κατάφερε να διατηρήσει την ψυχραιμία του και να κατεβάσει τους επιβάτες – στην συντριπτική τους πλειοψηφία τουρίστες που είχαν έρθει για Πάσχα και σίγουρα η εμπειρία της Ελληνικής αστικής συγκοινωνίας θα τους μείνει αξέχαστη.

Η καταστροφή του στόλου της ΟΣΥ συνεχίζεται! Είναι η 2η φορά που λεωφορείο solaris πιάνει φωτιά εν κινήσει μέσα σε 5 μήνες, μάλιστα στην ίδια λεωφορειακή γραμμή και καταστρέφεται ολοσχερώς. Εάν σε αυτά προσθέσουμε και την «επιδημία» εκρήξεων στους κινητήρες των Mercedes και την πλήρη καταστροφή 3 από αυτά μέσα σε λιγότερο από 3 χρόνια, τότε η εικόνα της διάλυσης της ΟΣΥ γίνεται ξεκάθαρη.

Το έχουμε γράψει εκατοντάδες φορές! Η κακή συντήρηση λόγω της υποχρηματοδότησης, η γήρανση του στόλου των λεωφορείων αλλά και η κακοδιοίκηση της εταιρίας είναι χρόνια φλέγοντα προβλήματα που εκδηλώνονται πλέον με κυριολεκτικά εκρηκτικό τρόπο. Κι, όμως η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ αντί να προχωρήσει άμεσα στις διαδικασίες αντικατάστασης του στόλου προτίμησε να συνεχίσει τις συμβάσεις που είχαν υπογράψει οι προηγούμενες κυβερνήσεις και να ξοδέψει τεράστια ποσά για την τηλεματική και το ηλεκτρονικό εισιτήριο (που μπήκαν σε λεωφορεία κουφάρια) τα οποία παρουσιάζουν αμφότερα και σοβαρά προβλήματα στην λειτουργία τους.

Η Διοίκηση της εταιρίας (Γλυκός και Γεωργίου) και το Υπουργείο αντί να δουν το πρόβλημα του στόλου της ΟΣΥ με το αίσθημα του κατεπείγοντος κοιτάνε πώς θα ξεφορτωθούν την ευθύνη. Συστήνουν επιτροπές και κάνουν δηλώσεις που υποβαθμίζουν και κουκουλώνουν τα ατυχήματα. Κι όταν αυτά δεν επαρκούν μετατρέπουν τον οδηγό ή κάποιο τεχνικό σε εξιλαστήριο θύμα, φορτώνοντας του όλη την ευθύνη. Τον υπόλοιπό χρόνο ασχολούνται κυρίως με το πώς θα ξηλώσουν τον κομματικό μηχανισμό των προηγούμενων κυβερνήσεων και θα τον αντικαταστήσουν με δικό τους. Προαγωγές με χρήση του διευθυντικού δικαιώματος και όχι μέσω ΠΥΣ και ΔΥΣ, εξυπηρέτηση υμετέρων σε βάρδιες, άδειες κλπ, υποσχέσεις κάθε είδους… Αυτά και δημόσιες σχέσεις. Ουσιαστική δουλειά για την δημόσια συγκοινωνία, καμία!

Ατυχήματα όπως το σημερινό, όπως και αυτά με τις εκρήξεις κινητήρων, είναι πολύ πιθανό κάποια στιγμή να καταλήξουν σε σοβαρό τραυματισμό κάποιου επιβάτη ή οδηγού. Ελπίζουμε να μην καταλήξουν σε θάνατο. Η ευθύνη για ότι συμβεί θα βαρύνει αποκλειστικά τη Διοίκηση και την ηγεσία του Υπουργείου.

Διαβάστε Επίσης

Ένα Σχόλιο στο ““Είναι η 2η φορά που λεωφορείο Solaris πιάνει φωτιά εν κινήσει μέσα σε 5 μήνες”

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.