Παραλιακή: Kυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω κατασκευής γέφυρας ταχείας κυκλοφορίας
Τα έργα αφορούν κατασκευή υπερυψωμένης γέφυρας ταχείας κυκλοφορίας που θα συνδέει την έξοδο της υπογειοποιημένης Λεωφόρου Ποσειδώνος με την επένδυση
H ανακοίνωση της ΕΛΑΣ:
Λόγω εκτέλεσης εργασιών, θα πραγματοποιηθεί προσωρινή και τμηματική διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων στη Λ. Ποσειδώνος, στο ύψος της οδού Διαδόχου Παύλου, ρεύμα κυκλοφορίας προς Σούνιο, περιοχής Δήμων Ελληνικού- Αργυρούπολης και Γλυφάδας, κατά το χρονικό διάστημα από 13-6-2024 έως 30-6-2024, καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ώρου, λόγω εκτέλεσης εργασιών στα πλαίσια του έργου «Κατασκευή θεμελίωσης Μεσοβάθρου Μ2, Γέφυρας (flyover) και μετατόπισης καλωδίων Μέσης Τάσης».
Κατά την διακοπή, η κυκλοφορία των οχημάτων θα πραγματοποιείται από τις εναπομένουσες λωρίδες κυκλοφορίας.
Παρακαλούνται οι οδηγοί των οχημάτων να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την διέλευσή τους από τα σημεία των εργασιών και να ακολουθούν την υπάρχουσα οδική σήμανση.
Κατάστρεψε το αεροδρόμιο καινολο το Ελληνικό για να περάσουμε την παραλιακή από μέσα του… Σε ποια άλλη χώρα άραγε να έγινε κάτι ανάλογο;;; 🤣🤣🤣. Παγκόσμια πρωτοτυπία. Και μάλιστα πρώτη φορά στα χρονικά βλέπουμε ευθύ δρόμο να τον λοξοδρομουμε και να τον καμπυλωνουμε 🤣🤣🤣🤣. Εύγε στην πρωτοτυπία, η μία πίσω από την άλλη 🤣🤣🤣🤣🤣
Το χειροτερο ειναι τα καυσαερια που θα εισπνεουμε εγκλωβισμενοι μεσα στη συραγγα απο το μποτιλιαριδμα που δημιουργει το φαναρι της Αλιμου. Οσοι διασχιζουμε τη παραλιακη το βιωνουμε καθημερινα, αλλα σημερα σε ανοικτο περιβαλλον. Κανενα απ τα φαναρια που θα καταργηθουν δεν δημιουργει σημερα προβλημα.
Η ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΙΣ ΥΠΕΡΑΞΙΕΣ ΤΩΝ ΑΚΡΙΒΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΠΟΥ ΚΤΙΖΟΝΤΑΙ ΑΝΩΘΕΝ. Και για κανενα αλλο λογο.
Το ξέρω φίλε μου ότι γίνεται γι αυτό το λόγο αλλά οι ιθαγενείς ακόμα δεν έχουν πάρει χαμπάρι τι γίνεται, γιατί έχουν κλειστεί στα σπίτια τους και περιμένουν να τους παραδώσουν μπετά δίπλα στην παραλία (ποιος έδωσε άδεια να χτιστούν κτίρια δίπλα ακριβώς στην παραλία στην περιοχή των καρτ;;;;) και οι άφθονες, ατελείωτες δουλειές των 500 ευρώ από τους πλούσιους που θα γεμίσουμε. Κρίμα για όλους μας, είχαμε ένα διαμάντι για αεροδρόμιο και το καταντήσαμε εργοτάξιο πολλών ετών απλά.. Βάλε και πόση σκόνη και χώμα έχεις φάει και θα τρως για καιρό από τα “έργα” 😏
Εσείς τον παλιό δρόμο, το τμήμα που καταργείται, το βλέπετε ευθεία; Εγώ: το βλέπω σαν περισπωμένη. Πέραν αυτού το αεροδρόμιο μας τελείωσε εδώ και 25 χρόνια. Η υπογειοποιημενη Λεωφόρος, είναι υπόγεια ακριβώς για να μην διακόπτεται το πάρκο.
Η υπογειποιηση θα μεταφερει το μποτιλιαρσμα που προκαλει το φαναρι της Αλιμου, μεσα σε στοα μαζι με τα καυσαερια. Τουλαχιστον σημερα η αναμονη γινεται σε ανοικτο περιβαλλον.
Οσοι διασχιζουμε τη παραλιακη απο Γλυφαδα προς Πειραια ξερουμε οτι η υπογειοποιηση θα μας δηλητηριασει μεσα στη συραγγα, αδου το φαναρι της Αλιμου θα μας εγκλωβιζει. Κανενα σπο τα φαναρια που καταργουνται δεν δημιουργουν σημερα προβλημα.
ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΟΤΙ Η ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΥΠΕΡΑΞΙΕΣ ΣΤΑ ΑΚΡΙΒΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΚΤΙΖΟΝΤΑΙ ΑΝΩΘΕΝ. Και για κανενα αλλο λογο!
Πραγματικά από πρώτη ματιά φαίνεται ότι το πρόβλημα του μποτιλιαρίσματος προς Φάληρο δεν πρόκειται να λυθεί. Το μεγάλο πρόβλημα είναι το φανάρι της Αλίμου και όχι αυτά που καταργούνται. Μια και δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο ας περιμένουμε να το διαπιστώσουμε. Φυσικά ο λόγος που γίνονται όλα αυτά είναι οικονομικός. Δυστυχώς στην Ελλάδα προέχει το κέρδος των λίγων και όχι το όφελος των πολλών με ισονομία και δικαιοσύνη. Φυσικά φταίμε και εμείς διότι αυτοί που έχουν και το μαχαίρι και το πεπόνι δεν βγαίνουν μόνοι τους…
Κύριοι
Σωστα σε όσα έχετε αναφερθεί αλλά με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να παραθέσω τα παρακάτω που νομίζω
εκφράζουν την πλειονότητα των ταλαιπωρημένων καθημερινά κατοίκων της
Αττικής, ώστε με την βοήθειά σας μήπως κάποιος αρμόδιος της κυβέρνησης και
του σχετικού Υπουργείου ενδιαφερθεί.
Συνεπώς βοηθείστε με τα σχολια σας εάν συμφωνείτε με τα γραφόμενα
Από τους Ολυμπιακούς Αγώνες το 2004 δηλ. 20 χρόνια κανένα μεγάλο Οδικό έργο
επαναλαμβάνω ΟΔΙΚΟ δεν έχει γίνει στην Αττική των 5 εκατομμυρίων κατοίκων.
Βέβαια περιφερειακά γίνονται μεγάλα οδικά έργα αλλα στην Αθήνα τίποτε.
Κάλα δεν βλέπουν τι γίνεται καθημερινά στον Κηφισό ,Κατεχάκη ,Ποσειδώνος Κηφισίας
Εξοδος 8 Αττικής οδού κλπ το αδιαχώρητο
Ο εγω δεν είμαι συγκοινωνιολόγος είμαι απλος πολίτης ανεξαρτήτου πολιτικής
θέσης που πληρώνω φόρους αλλά ταλαιπωρούμαι και ενδιαφέρομαι για το κοινό
συμφέρον.
-Το πρωτο βασικό έργο που πρέπει άμεσα να γίνει είναι η νέα Εθνική οδός Ελευσίνας
Θήβας έργο Στρατηγικής Σημασίας το οποίο θα ανακούφιση τον Κηφισό και θα υπάρχει
ενναλακτική μεγάλη οδός για Αθήνα πόσο μάλλον σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης
ο νόων νοείτο
Από οικονομικής πλευράς να δοθεί σε ιδιώτη με διαγωνισμό όπως έγινε με τη Αττική Οδό
-Το- δεύτερο έργο να γίνει το τούνελ της Κατεχάκη προς την Λ. Βουλιαγμένης
Καλά εδώ έχουμε μείνει στο θα θα…………………….
-Το τρίτο έργο θα μπορούσε να γίνει τούνελ στον Υμηττό στην Αργυρούπολη για γρήγορη πρόσβαση στο αεροδρόμιο
-Να πούμε τώρα για την έξοδο 8 για Λαμία
Προτείνουν το τούνελ στην Λ.Κύμης προυπολογισμού 255 εκ με διάρκεια έργου 2-3 έτη
Φαντάζεστε την αναστάτωση στις περιοχές Αμαρουσίου,Πέυκης,Κ.Κηφισιά διότι φυσικά
θα υπάρχουν έξοδοι στις παραπάνω περιοχές.
Αλήθεια χάθηκε στην υπάρχουσα έξοδο 8 να δημιουργήσουν σύντομα άλλες δύο λουρίδες δίπλα
φαντάζομαι το κόστος θα είναι μικρό.
Δεν θέλετε αυτό κάντε ένα τούνελ 300 μέτρα στην υπάρχουσα έξοδο και τελείωσε το πρόβλημα της αστοχίας της Αττ.οδού που ταλαιπωρεί επι είκοσι χρόνια τον κόσμο χωρίς να συγκινείτε κανείς αρμόδιος αλλά να γίνονται να έργα
περιφερειακά ,περάστε μια καθημερινή από τα περιφερειακά έργα θα δείτε πόσα λίγα αυτοκίνητά κινούνται.
Τέλος πάντων αυτά θα ήθελα να εκφράσω