«Century of Science»: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα στο 2o Δημοτικό σχολείο Αλίμου




Τη σχολική χρονιά 2023-24 υλοποιήθηκε ένα etwinning project με τα παιδιά της τρίτης τάξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Αλίμου με θέμα «Century of Science» και υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κα Κάζη Βασιλική εκπαιδευτικό της πληροφορικής. Σε αυτό το πρόγραμμα συμμετείχαν 17 εκπαιδευτικοί και 92 μαθητές και μαθήτριες από σχολεία της Τουρκίας, Ιταλίας, Πορτογαλίας, Λιθουανίας και Ελλάδας και είχε ως αντικείμενο την εξερεύνηση της επιστήμης και της τεχνολογίας. Το πρόγραμμα περιλάμβανε δραστηριότητες που εστίαζαν στη ρομποτική και το STEΑM. Ξεκίνησε στις αρχές Ιανουαρίου και διήρκησε 5 μήνες.

Tα παιδιά του Γ’1  του σχολείου είχαν την ευκαιρία να μάθουν τις βασικές αρχές της ρομποτικής και να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους στον προγραμματισμό, χρησιμοποιώντας κώδικα και διάφορα ψηφιακά εργαλεία. Μέσα από δραστηριότητες που περιλάμβαναν την κατασκευή και τον προγραμματισμό ρομπότ, τα παιδιά ενθαρρύνθηκαν να εξερευνήσουν τη δημιουργικότητά τους και να λύσουν προβλήματα με εφαρμογή επιστημονικών αρχών.

Μέσα από το πρόγραμμα, τα παιδιά ενεπλάκησαν σε παιχνίδια, προβλήματα και προκλήσεις που τους βοήθησαν να αναπτύξουν την κριτική σκέψη, την αντοχή στην αποτυχία και την ομαδική εργασία. Μέσα από αυτές τις εμπειρίες, τα παιδιά ανέπτυξαν την αγάπη τους για την επιστήμη και την τεχνολογία και απέκτησαν βασικές δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν στο μέλλον.

Στόχοι προγράμματος για τους μαθητές και μαθήτριες:



  • Εισαγωγή σε έννοιες σχετικές με την τεχνολογία
  • Κατανόηση της λογικής της κωδικοποίησης
  • Καλλιέργεια αναλυτικής σκέψης, κριτικής σκέψης και δημιουργικότητας
  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων ζωής του 21ου αιώνα
  • Να συμμετέχουν σε διαπολιτισμική αλληλεπίδραση σε διεθνές επίπεδο,
  • Να έρθουν σε επαφή με την αγγλική γλώσσα.

Επιπλέον δόθηκε η δυνατότητα στους μαθητές και τις μαθήτριες να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους στη χρήση εργαλείων κωδικοποίησης, ρομποτικής, STEAM και Web 2.0 εργαλείων.

Με κάποιες από τις δραστηριότητες που συμμετείχαν τα παιδιά ήταν η δημιουργία λογότυπου του έργου, αφισών, βίντεο, συμπλήρωση συνεργατικών ερωτηματολογίων, δραστηριότητες κωδικοποίησης, ρομποτικής, STEAM καθώς και αξιολόγησης του προγράμματος.

Κάνοντας κλικ στον ακόλουθο σύνδεσμο μπορείτε να δείτε αναλυτικά τις δραστηριότητες που περιείχε το έργο. https://read.bookcreator.com/7CIgyty7yhaQjmiAzDvgy13JbXZ2/lg1mHFDrTg2k1RAfSgWBaQ/ZEi1QYEiQKWbun2geHkuHg

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.