Βούλα: Απόπειρα απαγωγής του εφοπλιστή Κίκου Μαρτίνου (VIDEO)

Μοιραστείτε το...
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Email this to someone

martinos

(protothema.gr)
Γόνος μίας εκ των μεγαλύτερων εφοπλιστικών οικογενειών της Ελλάδος – Σύζυγος της Μαρίνας Λιβανού – Τουλάχιστον πέντε ένοπλοι με καλάσνικοφ επιχείρησαν να τον κλείσουν με δύο αυτοκίνητα, ενώ επέστρεφε σπίτι του – Κατάφερε να τα διεμβολίσει και να ξεφύγει – Διέφυγαν οι δράστες, βάζοντας φωτιά στα δύο κλεμμένα οχήματα

Χάρη στην ψυχραιμία του σώθηκε από την ενέδρα που του είχαν στήσει οι οργανωμένοι επίδοξοι απαγωγείς του ο Ανδρέας-Ιωάννης «Κίκος» Μαρτίνος, γόνος της γνωστής εφοπλιστικής οικογένειας και ξάδερφος της βουλευτού της ΝΔ, Γεωργίας Μαρτίνου.

Ο κ. Μαρτίνος αντιλήφθηκε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά όταν, φεύγοντας από τα γραφεία της ναυτιλιακής εταιρείας του, Minerva Marine, με προορισμό το Καβούρι, αντιλήφθηκε ότι στη λεωφόρο Βουλιαγμένης, στο ύψος της Βούλας, τον «συνόδευαν» δύο οχήματα.

Αμέσως υποψιάστηκε πως κάτι δεν πήγαινε καλά και είχε τεταμένη την προσοχή του. Έτσι, αντέδρασε αστραπιαία, όταν είδε το ένα από τα ύποπτα οχήματα -ένα βαν, τύπου Mitsubishi- να μπαίνει ξαφνικά μπροστά του και να του κλείνει το δρόμο, αναγκάζοντάς τον να πατήσει φρένο. Από μέσα βγήκαν τέσσερις άγνωστοι με καλυμμένα πρόσωπα, που κρατούσαν αυτόματα όπλα, τύπου καλάσνικοφ!

Κοιτάζοντας από τον καθρέφτη, ο εφοπλιστής είδε ότι τον είχε «κλείσει» από πίσω ένα λευκό IX (μάρκας Citroen C1), με άγνωστο αριθμό επιβατών. Χωρίς να τα χάσει, έβαλε όπισθεν και έπεσε πάνω του με μεγάλη ταχύτητα! Από τη σύγκρουση, ο κινητήρας του ΙΧ άρπαξε φωτιά, κάνοντας τους επιβάτες να βγουν βιαστικά έξω.

Όμως, ο Ανδρέας Μαρτίνος δεν έμεινε να δει τι έκαναν και πόσοι ήταν. Με ένα «τετακέ», γύρισε αντίθετα προς το ρεύμα και με επιδέξιους ελιγμούς κατάφερε να απομακρυνθεί, αναπτύσσοντας ταχύτητα! Αξίζει να σημειωθεί ότι το τζιπ του κ. Μαρτίνου είναι ένα «θηριώδες» Audi Q7.

Μέσα σε ελάχιστα λεπτά, έφτασε ξανά στα γραφεία της εταιρείας του, απ’ όπου ενημέρωσε την Αστυνομία για την απόπειρα που είχε γίνει σε βάρος του και αμέσως σήμανε συναγερμός.

Η Βουλιαγμένης γέμισε περιπολικά με αναμμένους φάρους και σειρήνες, αλλά όταν έφτασαν οι πρώτοι αστυνομικοί στο σημείο της ενέδρας, βρήκαν μόνο τα δύο αυτοκίνητα να φλέγονται!

Σύμφωνα με μαρτυρίες, όταν είδαν ότι η απόπειρά τους απέτυχε, οι δράστες περιέλουσαν με βενζίνη τα -προφανώς κλεμμένα- οχήματα, για να εξαφανίσουν τα αποτυπώματα και τα ίχνη γενετικού υλικού που τυχόν είχαν αφήσει.

Ωστόσο, είχαν προβλέψει το ενδεχόμενο της αποτυχίας, γιατί επιβιβάστηκαν σε άλλο αυτοκίνητο που ακολουθούσε από απόσταση και εξαφανίστηκαν με αυτό.

Η Πυροσβεστική έσβησε τη φωτιά από τα δύο οχήματα, τα οποία παρελήφθησαν από συνεργείο της Εγκληματολογικής Υπηρεσίας για να εξεταστούν, μήπως και βρεθεί κάποιο πολύτιμο ίχνος που θα οδηγήσει στην αποκάλυψη της ταυτότητας των επίδοξων απαγωγέων.

Παράλληλα, άνδρες της Ασφάλειας συλλέγουν οπτικό υλικό από τις κάμερες Ελέγχου Κυκλοφορίας της λεωφόρου Βουλιαγμένης και από τις κάμερες ασφαλείας των γύρω επιχειρήσεων και εκτιμούν ότι θα εξασφαλίσουν την εικόνα των δραστών και, κυρίως, τα χαρακτηριστικά του οχήματος διαφυγής, ώστε να το εντοπίσουν το συντομότερο δυνατό.

Στο μεταξύ, ο εφοπλιστής δίνει κατάθεση σε αξιωματικούς του τμήματος Εγκλημάτων κατά Ζωής της Ασφάλειας, οι οποίοι προσπαθούν να φωτίσουν τις σκοτεινές πτυχές της απόπειρας.


«Είχα περάσει από εκπαίδευση για απαγωγές», ΄φέρεται να είπε στους αστυνομικούς ο Ανδρέας Κωνσταντίνος ή Κίκος Μαρτίνος. Σύμφωνα με πληροφορίες του bloko.gr η απαγωγή του εφοπλιστή Περικλή Παναγόπουλου, ήταν το έναυσμα ώστε να … καθίσουν στα θρανία εκπαίδευσης και διαχείρισης ασύμμετρων απειλών αρκετοί γόνοι των εφοπλιστικών και των μεγαλοεπιχειρηματικών οικογενειών της χώρας.
Η οικογένεια Μαρτίνου
Η εν λόγω οικογένεια δραστηριοποιείται σήμερα στη ναυτιλία με τρεις εταιρείες: η Thenamaris  διαθέτει έναν ισχυρό στόλο που αποτελείται από 34 δεξαμενόπλοια και 11 πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, συνολικής χωρητικότητας 4 περίπου εκατ. τόνων, η Minerva Marine ελέγχει έναν στόλο με 31 δεξαμενόπλοια και 1 πλοίο ξηρού φορτίου, συνολικής χωρητικότητας 1,7 εκατ. τόνων και η East Med διαθέτει 30 περίπου bulk carriers, η χωρητικότητα των οποίων υπολογίζεται σε 2,8 εκατ. τόνους.

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

X